Voorbereidingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg

01 September 2015 | Australië, Brisbane

Aangezien ik iets minder dan twee maanden geleden besloten heb om toch naar Australie te gaan heb ik snel de nodige dingen geregeld. Er stonden ook nog een aantal vakanties op de planning dus de tijd is snel gegaan. vandaag over een week zit ik in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld wat nog heel onwerkelijk voelt maar wel als een avontuur dat ik al heel lang wil.

In Brisbane zal ik opgehaald worden door de mensen van Visitoz en de eerste 2/3 dagen slapen in een hostel in Noosa om aan het tijdsverschil te wennen. Vanuit daar ga naar Springbrook farm voor een paar cursusdagen en dan zal ik zien waar ik uiteindelijk te recht kom voor werk. Dat wordt een grote verrassing.

Ik ga proberen via dit blog bij te houden wat ik allemaal mee maak voor de mensen thuis. Dus als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven, meld je dan aan voor de mailinglijst of laat het mij weten, dan doe ik het!

I will keep you posted!

  • 10 September 2015 - 21:42

    Suzanne:

    Heeei taar,
    Wat super gaaf dat je dit gaat doen zeg!!! Als eerst wil ik je heel veel plezier en succes wensen!! En graag blijven mijn moeder en ik op de hoogte van wat je daar uitspookt!
    Groetjes suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Down under

Een reis die al lange tijd een droom is, Australia here I come!

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2016

Back to the outback again

13 November 2015

Goodday mate

12 Oktober 2015

update uit Aussie

13 September 2015

Noooooosa Heads

01 September 2015

Voorbereidingen

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 2630

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 31 Juli 2016

Down under

01 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: