Voorbereidingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Tara

01 September 2015 | Australië, Brisbane

Aangezien ik iets minder dan twee maanden geleden besloten heb om toch naar Australie te gaan heb ik snel de nodige dingen geregeld. Er stonden ook nog een aantal vakanties op de planning dus de tijd is snel gegaan. vandaag over een week zit ik in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld wat nog heel onwerkelijk voelt maar wel als een avontuur dat ik al heel lang wil.

In Brisbane zal ik opgehaald worden door de mensen van Visitoz en de eerste 2/3 dagen slapen in een hostel in Noosa om aan het tijdsverschil te wennen. Vanuit daar ga naar Springbrook farm voor een paar cursusdagen en dan zal ik zien waar ik uiteindelijk te recht kom voor werk. Dat wordt een grote verrassing.

Ik ga proberen via dit blog bij te houden wat ik allemaal mee maak voor de mensen thuis. Dus als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven, meld je dan aan voor de mailinglijst of laat het mij weten, dan doe ik het!

I will keep you posted!

• 10 September 2015 - 21:42

Suzanne:

Heeei taar,
    Wat super gaaf dat je dit gaat doen zeg!!! Als eerst wil ik je heel veel plezier en succes wensen!! En graag blijven mijn moeder en ik op de hoogte van wat je daar uitspookt!
    Groetjes suzanne