Noooooosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu Noooooosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van taravanleeuwen - WaarBenJij.nu

Noooooosa Heads

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg

13 September 2015 | Australië, Noosa Heads

13-09-2015

Zoals beloofd hier het vervolg van mijn blog. Ik moet betalen hier voor de wifi, omgerekend €1,25 voor 4 uur of €0,60 voor 1 uur dus het is een beetje zoeken voor het schrijven van de blog. Sinds afgelopen donderdag ben ik alweer in Australië. Dinsdag vertrokken vanuit Amsterdam naar Hong Kong, waar ik vervolgens een tussenstop had van 12 uur. Ik had van te voren nog niet besloten wat ik wilde gaan doen aangezien ik het aan de ene kant zonde vond om niet de stad in te gaan maar aan de andere kant ook moe zou zijn van de vlucht. Toen ik aankwam in Hong Kong heb ik dan ook besloten om een 'dayroom' te boeken. Ik maak deze reis tenslotte niet om Hong Kong te bezoeken. De dag kamer was prima en ik heb even lekker kunnen slapen om vervolgens weer te vliegen om 19.15. Toen ik donderdag ochtend (Australische tijd) aankwam in Brisbane voelde het vreemd genoeg een beetje als thuis komen. Ik moet soms echt even realiseren dat ik hier nu echt ben na al die jaren er gedroomd van te hebben haha. Ik werd op het vliegveld goed opgevangen door de organisatie en ben toen met de bus naar Noosa Heads gegaan met nog andere mensen die ook met het programma mee doen. Het grootste deel is duits dus het lukt me ondertussen om duits voor het grootste gedeelte te verstaan. Donderdag was echt een chil dag, hebben de hele dag niets gedaan en voelde me echt een zombie door de jetlag en de 2 uur die ik in het vliegtuig geslapen had van de 10/11 uur. Noosa Heads is echt een backpackers plaatsje en ligt aan de zee. De mensen in australie zijn zo aardig en dankbaar. Er zijn heel veel dingen die je kan doen maar het meeste is hier duur dus daarom heb ik samen met een ander meisje besloten alleen te gaan surfen, wat natuurlijk al leuk is. Zaterdag kregen we in de ochtend en in de middag ongeveer 2,5 uur les. Het was uiteindelijk moeilijker dan ik dacht en het grootste gedeelte zit in je hoofd. Na een uur oefenen lukte het al om te staan, maar om dat vol te houden en niet gefrustreerd te raken is het lastigste als het niet lukt. Ook het weer zat niet echt mee, het heeft bijna de hele dag geregend en het was 'koud' maar goed, je bent toch in het water dus nat werden we toch wel. Vandaag zijn we met een groep meiden een cruise/rondvaart gaan maken over de zee en gestopt bij een aantal plaatsjes en hadden super lekker weer!

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar Sprinkbrook farm. Een medewerker van Visitoz is al langsgekomen om een soort van CV te maken dus ik zal een dezer dagen eindelijk weten waar ik ga werken, ik houdt jullie op de hoogte!

Ook heb ik foto's van het surfen en Noosa bijgevoegd.

  • 13 September 2015 - 10:46

    Riet:

    Hoi lieve Tara
    Wat leuk om je verslag te lezen.En heerlijk dat de reis zo goed is verlopen.Ga lekker genieten en ik lees de volgende verslagen graag weer. xxxxxxxx Riet

  • 13 September 2015 - 11:07

    Adilia:

    Hey Taar!
    Wat goed te lezen dat de reis goed gegaan is!
    En ja zo als ik lees voelde ik het ook. Soort thuiskomen
    En alle mensen even vriendelijk, lief en geïnteresseerd in je
    Iets wat ze hier in NL nog wat van kunnen leren ;)

    Meis, geniet er lekker van!!! En ik kijk uit naar de foto's en andere verhalen xx

  • 13 September 2015 - 11:52

    Antoinette :

    Wauw Taar! Super om te horen dat het zo goed voelt om daar te zijn!
    Spannend nog even waar je naartoe zal gaan maar ik denk dat het helemaal goed komt

  • 13 September 2015 - 11:55

    Antoinette :

    Ok.. De helft van mijn bericht is weg..
    Maar goed, Doe voorzichtig en heel hard genieten lieverd!

    Dikke knuffel!

  • 15 September 2015 - 12:25

    Hanneke:

    Hoi Tara, klinkt leuk allemaal, nu al. Spannend om te horen waar je nu naar toe gaat. Heel veel plezier!, liefs en een dikke knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Down under

Een reis die al lange tijd een droom is, Australia here I come!

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2016

Back to the outback again

13 November 2015

Goodday mate

12 Oktober 2015

update uit Aussie

13 September 2015

Noooooosa Heads

01 September 2015

Voorbereidingen

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 2628

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 31 Juli 2016

Down under

01 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: